top of page

Pomoć i podrška

  • Kako napraviti narudžbu?
    Narudžbu u potpunosti obavljate na web stranici methanica.hr. Prije početka kupovine potrebno je prijaviti se svojim korisničkim podacima. Prvo dodajte artikle u vašu košaricu klikom na gumb "dodaj u košaricu" kod svakog artikla. S otvorenom košaricom (kliknite na ikonu „košarica“ u gornjem desnom dijelu preglednika) kliknite na gumb "Spremi“ te ćete doći do ekrana pregleda narudžbe. Odaberite ikonu "Place order" i gotovi ste - dalje je sve na nama. Dobit ćete potvrdu narudžbe i ponudu na mail
  • Koji su načini plaćanja?
    Opća uplatnica / virman / internet bankarstvo prema poslanom predračunu. Nakon evidentirane uplate pokrećemo proces pakiranja i dostave vaše narudžbe.
  • Koliko plaćam uslugu dostave?
    Dostava svih artikala iz našeg webhopa je besplatna.
  • Nisam siguran jeste li zaprimili moju narudžbu?
    Ukoliko nakon završavanja procesa potvrde narudžbe niste zaprimili e-mail potvrde narudžbe koji dolazi unutar 10 minuta nakon potvrđivanja narudžbe, molimo Vas da se prijavite na methanica.hr te provjerite nalaze li se artikli i dalje u vašoj košarici. Ukoliko se nalaze, znači da niste potvrdili neki od koraka te vas molimo da pokušate ponovo. Ukoliko je vaša košarica prazna tada sve vaše napravljene narudžbe (zajedno s pripadajućim detaljnim informacijama kao što je broj narudžbe, period dostave, adresa, artikli i sl.) možete pregledati ukoliko nakon prijave na stranicu kliknete na svoj profil te u izborniku na desnoj strani odaberete 'Košarica'. Ako još uvijek niste sigurni jesmo li zaprimili vašu narudžbu, nazovite nas na br. mobitela 098 684 378 ili nam se obratite putem kontakt obrasca ili na mail: info@methanica.hr
  • Što su favoriti?
    Favoriti su jedinstveni proizvodi označeni kao omiljeni proizvodi vlasnika računa radi lakše pretraživosti i informiranja o akcijama. Favoriti se postavljaju klikom na ikonu srca pored proizvoda.
  • Kad možete dostaviti moju pošiljku?
    Isporuka će uslijediti u roku 3-5 radna dana od evidentirane uplate narudžbe, a najkasnije 15 dana ukoliko je tako dogovoreno. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvod trenutno nemamo na zalihi ili ga više ne možemo naručiti, o tome ćemo Vas obavijestiti, a kupac ima pravo odustati od narudžbe/ugovora ili pristati na naknadni rok za isporuku ukoliko je to moguće.
  • Što ako dobijem pokvarenu/oštećenu robu?
    Naručenu robu provjeravamo prije pakiranja kako vam ne bi uručili pokvarenu/oštećenu robu, a pošiljku pakiramo na način da se manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Molimo da prilikom preuzimanja ODMAH provjerite pošiljku te odmah prijavite oštećenja. Kod pisanja prigovora, molimo da nam dostavite sve potrebne informacije o artiklu (npr.serija/lot, kat.broj,…). Savjetujemo da se o samom reklamacijskom postupku i rokovima detaljnije informirate unutar Općih uvjeta. Ako imate dodatne upite, molimo da nam se javite mobitel: 098 684 378 ili putem kontakt obrasca na methanica.hr
  • Kako sigurno koristiti plin?
    Da bi plin koristili na siguran način najbitnije je redovito servisiranje bojlera te redoviti pregled dimnjaka. Nadalje, bitno je pridržavati se uputa o sustavu dobave zraka ukoliko imate ugrađen atmosferski bojler, koji koristi zrak za izgaranje iz prostora u kojemu su smješteni. U takvim prostorima ne smije se koristiti kuhinjska napa i bilo kakav ventilator radi mogućeg povrata dimnih plinova. Također ne smije biti ugrađena pvc stolarija, u vratima kupaonice moraju biti ugrađeni ventilacijski otvori
  • Moramo li svake godine servisirati bojler?
    Preporuka je da se atmosferski bojleri, koji koriste zrak za izgaranje iz prostora u kojemu su smješteni, servisiraju najmanje jednom godišnje. Uređaji sa zatvorenom komorom izgaranja (turbo bojleri, fasadni bojleri i kondenzacijski bojleri) moraju se servisirati najmanje jednom u dvije godine.
  • Koliko dugo traje servis plinskog bojlera?
    Trajanje servisa ovisi o tipu uređaja, a za standardni plinski kombi bojler iznosi prosječno 1:30h za veliki servis, a ok 45 min. za redoviti godišnji servis.
  • Da li je pregled dimnjačara obavezan?
    Pregled ovlaštenog dimnjačara je obavezan. Vaša je zakonska obveza redovito ustupiti dimnjak na pregled područnom dimnjačaru.

Methanica d.o.o.

Ivana Gundulića 19

10430 Samobor

Matični broj: 05440793
OIB: 68252089779
Mob: 098 684 378
Mail: info@methanica.hr

Tvrtka upisana u trgovački registar: Trgovački sud u Zagrebu,  Tt21/30732-2
Temeljni kapital: 2.500€ uplaćen u cijelosti
IBAN: HR6724020061101038547

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram

Za usluge servisa prihvaćamo slijedeće načine kartičnog plaćanja

MAESTRO.JPG
MASTERCARD.JPG
VISA.JPG
DINERS.JPG
DISCOVER.JPG

Sve iskazane cijene su maloprodajne sa PDV-om u Eurima. Trudimo se dati što bolji i točniji opis i sliku. Unatoč tome, ne možemo garantirati da su svi navedeni podaci i slike u potpunosti točni. Ne odgovaramo za eventualne pogreške nastale u opisu proizvoda, greške prilikom štampanja te promjene cijena.

© 2022 Methanica

bottom of page